hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > خبرها > قم|برگزاری نخستین همایش تخصصی امنیت کسب و کار، پیشگیری حقوقی در قم

قم|برگزاری نخستین همایش تخصصی امنیت کسب و کار، پیشگیری حقوقی در قم

نخستین همایش تخصصی امنیت کسب و کار، پیشگیری حقوقی در قم امروز با حضور اساتید برجسته حقوقی و کسب و کار در تالار مرکزی شهر برگزار می شود.

 به گزارش رویداد ایران، نخستین همایش تخصصی امنیت کسب و کار، پیشگیری حقوقی از جمله همایش های آموزشی و تخصصی با پنل های متفاوت و خاص است که با هدف کمک به توسعه کسب و کار و اقتصاد کارآفرینان و متخصصین حوزه کسب و کار طراحی و برنامه ریزی شده است. .

از اهداف برگزاری این همایش می شود به توسعه فرهنگ استفاده از مشاوره تخصصی حقوقی در صاحبان کسب و کار انتقال تجربه از افراد موفق به دانشجویان و کارآفرینان جوان،هم افزایی بین نیروهای فعال کسب و کار استان قم، تعامل و ارتباط بیشتر کارآفرینان با دانشگاه اشاره کرد.
  

در این همایش چند پنل تخصصی با حضور اساتید برجسته برگزار می شود که در این راستا می شود به پنل انتقال تجربه و پنل حقوقی با حضور اساتید برجسته اشاره کرد. اساتیدی مانند مهدی صفایی کار آفرین موفق استانی و ملی در سال های 92 تا 97، حسین ناصری نخستین مرد قطب نورد فضانوردی، غلامحسین الله یاری نایب رئیس اتاق بازرگانی  و مدیرعامل شرکت دارویی در پنل انتقال تجربه به ایفای سخن می پردازند. 

 همچنین در پنل حقوقی يكي از اساتيد برجسته حقوق تجارت ایران به سخنرانی می پردازد و با حضور دکتر اخوان رئیس پارک علم و فناوری استان قم از محصول فناور حقوقی ایمن سازی حقوقی با ال پی رونمایی می شود.

همچنین نکات طلایی و کاربردی حقوق کسب و کار با ارائه محمد حسین مرادی مدیرعامل مرکز حقوقی پارس آرا ارائه می شود.

در بخش دیگری از این همایش موت کورن حقوقی « شبیه سازی جلسه دادگاه یا تئاتر حقوقی با موضوع تاجر ورشکسته» با همکاری دانشگاه مفید برگزار خواهد شد وبه شرکت کنندگان در این همایش گواهی معتبر اعطا می شود.


امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد